20 Juni! God sommerferie og velkommen på sommerski!
Hei, i dag er det delvis litt regn og tåke. Vi har hatt varmegrader inatt også så det er veldig myke forhold. Vi har fortsatt masse snø og gode forhold for ski i lang tid fremover. Vi håper at du nyter sommeren og kommer på sommerski! Velkommen! Åpent 09:00-15:00🏔️❄️